Opdateret viden indenfor digital markedsføring i Danmark

 
 
Digital markedsføring.

Vi hjælper selvstændige med at nå deres drømme resultater.


Digital markedsføring i Danmark
Vi ved fra personlige erfaring , hvor stor en del af ens liv, ens forretning er. For mange selvstændiges tilfælde, er ens forretning det største faktor i ens lykke. Vi har derfor, baseret på denne forståelse i vores filosofi, at hjælpe selvstændige med at vækste deres hjertebarn og navigere det på rette spor, hvad digital marketing angår. 

Hvorfor vi synes blogging er vigtig indenfor Digital markedsføring i Danmark

Der er over 70 millioner blogindlæg hver måned, og WordPress er det absolut største CMS system i verden, hvor det især er det absolut mest benyttet system i Danmark. Dette betyder, at blogging stadig er fundamentalt vigtigt for digital markedsføring i Danmark.

Spørgsmålet er om hvordan man opnår resultater, med en overbelastning af ​​alt det indhold på internettet? Det kan man opnå ved hjælp af den rigtige strategi og ved at fokusere på prioriteterne. Ydermere er blogging især vigtigt for SEO optimering.

Man kan bruge blogging, som en del af sin store marketing strategi til at forstå ens kunder ved at se hvilket informationer ens kunder finder mest nyttige og hvilke af dem, man skal nedprioritere.

Hvis man er i tvivl om blogging, stadig er en vigtig dele af ens digital markedsføring strategi, så er det korteste svar JA. En vigtig dele af SEO optimering, nemlig sundt indhold, med andre orde “relevant content”. Det er derfor ikke vigtigst, at du har det største content, men det mest relevante. Her tæller kvalitet mere end kvantitet. Selvom sociale medier er blevet en væsentlig del af content markedsføring, betyder det ikke, at blogs ikke længere er relevante. Nu hvor vi har etableret, at blogging stadig er vigtigt, og sociale medier også spiller en stor rolle i det store digital markedsføring strategien, vil vi i kommende blogs skrive mere om strategier for sociale medier.

 

 
 

 

 
 

Business Intelligence

Business Intelligence Business Intelligence, også kendt som BI, refererer til processen med at indsamle, analysere og anvende data til at træffe informerede beslutninger i virksomheder.

Læs mere »

5 tips til SEO optimering

5 tips til at forbedre dit website’s SEO Indholdet er kongen: Sørg for at have relevant og værdifuldt indhold på dit website, som vil hjælpe

Læs mere »

Hvad er en persona?

Hvad er en persona? Kundepersonaer repræsenterer en gruppe af lignende mennesker i et ønskeligt publikum. De er fiktive brugere, hvis mål og karakteristika repræsenterer behovene

Læs mere »

Data storytelling struktur

Data storytelling: Historiens struktur Datastorytelling er praksis med at forklare dataindsigt til et specifikt publikum ved hjælp af en klar og overbevisende fortælling. At formulere

Læs mere »

Data storytelling

Data storytelling i digital markedsføring At arbejde med data handler ikke kun om tal. Du ved, at processen med dataudtrækning, rapportering, analyse og tilskrivning producerer

Læs mere »

Performance marketing

Hvad er Performance Marketing? Performance marketing er processen med at bruge konkret information om kundeadfærd til at planlægge og forfine marketing- og salgsstrategier. Den fokuserer

Læs mere »

E-mail markedsføring

E-mail markedsføring For det første, vigtigst af alt, er e-mail marketing ikke spam. Spam, også kendt som uønsket mail, refererer til alle uønskede e-mails, der

Læs mere »